mandag 27. august 2012

En snert av høst i luften, hva gjør vel det???

Setter meg ut med en kopp kaffe på verandaen min , før jeg skal dra mitt forkjølede vesen på jobb i dag, og HVA er det jeg kjenner i luften??? En snert av høst, du vet den klare friske snerten av en pisk som høstluften bringer med seg, etter at kroppen har blitt vant til den varme sommerbrisen som stryker mot ditt kinn...
Egentlig har jeg ikke noe i mot denne årstiden, når solen skinner og luften er klar, så er det faktisk ganske deilig med en slik dag etter sommeren.. Hmmm, det kan jo hende at jeg ikke har noe i mot høsten for øyeblikket siden vi straks skal ut å reise:-D
Jepp, turen går til US of A, weeeeeee, gleder oss <3 Første stopp: Fort Lauderdale, hvor vi går ombord på et cruise skip, som skal ta oss på 1ukes tur til KARIBIEN, tjihi... Når vi kommer tilbake etter cruiset, så skal vi være ca 1 uke i Miami, så videre til Orlando, hvor vi skal, så klart innom DISNEYWOLD.. Så egentlig, været kan få være, tjihi, jeg ser frem til varmegrader, sol, blått hav og bare nyyyyyyte livet i 3 uker:-D

Forhåpentligvis er det disse karakterene som møter oss om noen uker:-D

Ønsker dere en SUPER DUPER høst dag..
<3 titti <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Støtende kommentarer vil bli slettet...