torsdag 28. august 2014

Let the game begin....

Ja, la "spillet" begynne, som tittelen på dette innlegget heter!

Tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering om hvordan skole"situasjonen" til poden er!
Var senest på møte i dag med rådgiver på nåværende videregående skole, hvor jeg informerte at vi ønsker skolebytte! 
Og selvom jeg har hatt løpende kontakt med kontaktlærer, så måtte jeg gjenta alt som hadde skjedd med min sønn sist uke, og at dette resulterte i at jeg nå ikke sender han på skolen:-/
Ut ifra slik jeg forklarte, var hun enig i å søke om skolebytte, så nå er ballen satt i gang:-)

Nå er det "bare" å legge press på inntakskontoret/Utdanningsetaten, for at min sønn skal få et riktig skoletilbud! I løpet av morgendagen skulle jeg og rådgiver bli kontaktet, så krysser alt av fingre for at dette ordner seg slik jeg mener er best;-)

Allikevel pr i dag, har jeg hjemmeskole med poden, og samtidig undersøke med private skoler i nærheten! 
Ønsk meg lykke til alle sammen, og håper Utdanningsetaten gir min sønn det tilbudet han har behov for!

Holder dere oppdatert!

-titti-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Støtende kommentarer vil bli slettet...